vrijdag 3 juli 2015

My July Goals

Inmiddels zitten we al een paar dagen in juli, maar ik wil alsnog even bijkletsen en mijn doelen van de komende maand delen. Ik heb namelijk over een weekje officieel vakantie en aangezien ik deze maand nog in Nederland ben kan ik veel dingen ondernemen. En nog met een gerust hart ook, want ik ga over naar het vijfde jaar van de havo! Dus pak een kopje thee erbij en dan kletsen we even bij.


De mensen in mijn omgeving weten dat ik een zwaar jaar achter de rug heb gehad. Ik wilde het er niet te veel over hebben, zowel op mijn blog als met mijn omgeving. Maar als je mij een tijdje volgt weet je dat mijn vriend het destijds uitmaakte (een dag voor de toetsweek), mijn overgroot oma op 97-jarige leeftijd overleed en mijn oma uit Spanje kanker kreeg. Inmiddels is mijn oma hersteld en ga ik deze zomer weer naar Malaga om tijd te spenderen met haar en de rest van de familie. En na al deze tegenslagen en het harde werk dat ik heb moeten verrichten om het schooljaar te redden vind ik dat ik wat heb verdiend. Dus hierbij mijn doelen van de maand juli:

Uitrusten
Het klinkt heel logisch om in de vakantie uit te rusten, maar ik zet het toch op mijn lijstje. Ik wil gewoon een aantal daagjes in de tuin kunnen liggen, met een boek erbij en een ijsje. En uitslapen is ook zeer belangrijk, zolang ik niet mijn hele ochtend kwijt raak aan slapen, haha.

Meer ondernemen
Naast uitrusten wil ik ook meer ondernemen. En dat wil zeggen dat ik niet moet lullen op WhatsApp, maar mijn vrienden op moet zoeken en leuke dingen moet doen. Dat kan betekenen dat ik iets heel simpels doe zoals een stukje fietsen of even naar de stad gaan om te gaan shoppen. Mijn gedachte bij deze doel is treat yourself and enjoy life. Als ik die gedachte kan behalen ben ik al blij zat.

2x per week sporten
Ik ga al een tijdje twee keer per week naar de sportschool, maar dat wil ik ook graag aanhouden zolang ik hier in Nederland ben. Ik merk dat mijn conditie is verbeterd en dat mijn lichaam ook meer spieren heeft. Ik ben wel wat aangekomen, maar dat is niet zo erg voor mij.

Vegetarische recepten proberen
En als laatste een doel dat gerelateerd is aan voedsel. Ik heb al jaren de gedachte om vegetariƫr te worden, maar mijn vader en broertje kunnen geen afscheid nemen van vlees. Nu weiger ik tegenwoordig om bepaalde dingen te eten, zoals biefstuk. Ik wil langzamerhand afstand doen van vlees en daarom wil ik tijdens de vakantie meer vegetarische recepten zoeken. Als je toevallig een lekker vegetarisch recept kent, laat het gerust in de reacties achter ;-)

En dat zijn mijn doelen van de maand juli! Deze vakantie komt een vriendin vanuit Manchester weer eens naar Nederland, dus mijn vriendinnen en ik hebben veel plannen. Ook ga ik naar een concert van Marc Anthony, wat ik dan ook weer van mijn Bucket List af kan halen. Ik weet alleen nog niet zeker of ik deze vakantie ga vloggen, maar als dat je leuk lijkt, laat het gerust achter.

Heel erg bedankt voor het lezen!

- Liefs, Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten