vrijdag 13 maart 2015

I Wish... TAG

Ik volg vele blogs, onder andere de blog van Teske. Daar kwam ik de I Wish... TAG tegen, die bedacht is door Olga van Team Confetti. Ik las de vragen door, en ik vond dit zo leuk bedacht dat ik besloot om 'm ook te doen. Want het leven bestaat grotendeels uit wensen die je het liefst wilt vervullen om jezelf gelukkig te maken. Voor vele wensen is veel fantasie nodig en daarom leef ik mij uit op deze creatieve vragen. Zo kunnen jullie mij ook ietsje beter leren kennen ;)


Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Pfoe, dit lijkt wel een dubbele vraag. Ik zit volgend jaar in mijn examenjaar, dus moet ik nu al kijken wat ik wil worden. Mijn grote droom is om samen met mensen en/of dieren te werken. Met dieren gaat niet echt lukken door mijn profielkeuze, maar als ik het kon zou ik zelf zwerfhondjes van de straat oppakken, naar de dierenarts brengen en een plekje in mijn huis geven. Maar als ik het nog groter zou willen aanpakken, zou ik zelfs bij een heel erg bekende krant of tijdschrift willen werken. Of mijn eigen boek kunnen schrijven, dat zou ook heel erg leuk zijn. En acteren vind ik ook heel erg leuk. Goh, ik denk dat ik dit alles wat ik hierboven heb opgenoemd allemaal tegelijk zou willen doen, als dat mogelijk was.


Als je een super overdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Op mijn blog vertel ik niet zoveel over make-up, maar ik kan daar zo intens van genieten. Vroeger vond ik tekenen en schilderen heel erg leuk en nu zie ik make-up als iets soortgelijks. Ik neem heel graag het geduld om alles precies te doen. Maar een make-upartist doet het natuurlijk 100 keer beter dan mij, dus ik zou graag een make-upartist voor mezelf willen hebben. Het liefst een bekende make-upartist die ook bekend is op YouTube, dat zou mij heel erg grappig lijken.

Bron: We Heart It
Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou het dan zijn?
Er zijn zoveel films die ik geniaal vind... Maar als ik er eentje zou mogen noemen, zou ik Thomas van The Maze Runner kiezen. Misschien erg voor de hand liggend omdat het zo'n bekende film is, maar het verhaal is zo goed bedacht. Je moet heel erg goed moeten nadenken en rennen voor je leven met al de adrenaline in je aderen. En Dylan O' Brien is single, net zoals ik, dus ik denk dat ik dan op de set daar verandering in zou willen brengen.

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Het klinkt misschien heel erg saai, maar dan zou ik eindeloos willen teleporteren naar het zuiden van Spanje, waar mijn familie woont. Lekker van de omgeving genieten en langskomen bij mijn familie, dat zou echt fijn zijn. Ik ben bijna elke zomer naar Spanje geweest, dus ik kan niet echt een andere plaats verzinnen waar ik naartoe geteleporteerd zou willen worden. Het is eigenlijk mijn tweede huisje, zoals mijn oma dat zo lief zegt.

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Ik denk dat ik zou kiezen voor toetjes. Dus dat kan bijvoorbeeld tiramisu zijn of crème brûlée of ijs. Altijd als ik in een restaurant zit, kijk ik als eerste naar het dessert. Ik lust echt zo'n beetje alles qua toetjes. Maar als ik echt zou moeten kiezen, zou ik tiramisu kiezen. Volgens mij heeft tiramisu heel erg veel calorieën, dus als ik er niet dik van word is dat mooi meegenomen. En als ik de tiramisu zat ben, wissel ik het eens af met crème brûlée, haha.

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Het is niet echt een angst, maar wel een beperking. Ik ben een persoon die echt tien keer nadenkt voordat ik een beslissing neem. Ergens is dat ook heel erg goed, maar ergens ook weer niet. Het heeft ook met durven te maken, want voordat ik een enge achtbaan in ga, denk ik ook tien keer van tevoren na. Ik vind dit een nare beperking, omdat ik graag zo'n durfal zou willen zijn die zonder na te denken een vlucht boekt naar de andere kant van de wereld. Of dat ik zonder na te denken besluit om te gaan bungeejumpen. Het klinkt raar voor zo'n rustig en normaal meisje als ik, maar eigenlijk zou ik dat erg graag willen. En als ik nog een angst zou mogen wegnemen, dan was het de angst wel voor insecten. Ik kan zo slecht tegen spinnen en kakkerlakken, ik krijg er nu al kippenvel van.

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Oeh, dit is pas een interessante vraag. Ik zou niet echt gedachtes willen lezen, maar wel in mensen hun hoofd willen kijken en hun beslissingen beïnvloeden. Stel je eens voor dat ik deze kracht wel had, dan kon ik docenten hun beslissingen veranderen over wanneer een toets gegeven wordt, haha. Of dan kan ik bijvoorbeeld ook beslissingen van belangrijke personen beïnvloeden, bijvoorbeeld van het bestuur of nog belangrijker: mijn favoriete serie.

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Absoluut Guns N' Roses. Het liefst met de leden die er vanaf het begin er waren, niet de leden die later werden vervangen door andere. In mijn blogpost over muziek van de jaren '80 vertelde ik al dat ik groot fan van ze ben, als het op rockmuziek komt. En ik ben heus niet de enige die zou willen dat Guns N' Roses weer bij elkaar zouden komen, haha. En als ik een andere band zou moeten noemen, zou ik voor Nirvana of Queen kiezen. Ook al denk ik dat de bovengenoemde bands nog bestaan, wil ik zeggen dat ik wenste dat ze weer zo zouden zijn als in het begin van hun carrière.
Bron: We Heart It
Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Dit is de moeilijkste vraag, want ik hou van zo'n beetje alle dieren! Maar als ik toch zou moeten kiezen, zou ik een koe nemen. Gewoon omdat ze lekker groot zijn om te knuffelen en erg grappig zijn. Ik kan er zo erg van genieten om te zien hoe de koeien in de lente uit de stal huppelen. Eigenlijk is dat ook nog een wens van mij: koeien uit een stal zien huppelen. Maar als ik geen koe zou nemen, zou het een ezel, een varkentje of een geitje zijn. Ik kan eigenlijk net zo goed naar een boerderij verhuizen, haha.

Zo, dat waren nog is wat vragen. Maar ik vond het erg leuk en ik hoop in de toekomst nog meer zulke leuke tags te doen. Soms zoek ik wel een tag op, maar dan is die al zo oud dat het misschien niet meer zo interessant is. Als je het wel leuk lijkt dat ik wat oudere tags doe, laat het me weten! Ik wil hierbij ook mijn vriendin Anouchka taggen. En iedereen die dit leest en het ook leuk lijkt om deze tag te doen. Laat het me weten als je de tag ook hebt gedaan!

Heel erg bedankt voor het lezen! Liefs, Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten